X

  • שנהיה בקשר?
    כל שאלה או בקשה תתקבל בברכה

    שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

גידול של 60% במכירות
באתר תוך שנה

המטרה:
לשמור ולהגדיל את נתח השוק של קסטרו במכירות אונליין מול התחרות המתגברת
התראות ישירות לתיבת המייל שלך
על כל מה שחדש בעולם הדיגיטל?
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

האתגר

יותר ויותר חברות אופנה מתחרות עוברות למכירות איקומרס (גולף, רנואר במקביל לתחרות משמעותית בחו”ל) ויוצאות במבצעים אטרקטיביים

הרעיון

לייצר מאגר נתונים מפולח מכמות המבקרים והקונים האדירה ולתעל אותו לעבודה דיגיטלית חכמה
על ידי יצירת מערך חכם ומתקדם של מדידה ואנליזה יצרנו קהלים לפי סגמנטים שונים של פילוח דמוגרפי, גיל, מגדר, גילאי ילדים, חברות במועדון, הרגלי גלישה. הפניה ברשת לאותם קהלים הייתה מפולחת ומבוססת על ביצועים של כל קהל

התוצאה

גידול של 60% במכירות באתר תוך שנה