רספונסיבי
רספונסיבי, אדפטיבי, ושאר מילות קוד…
03/03/2016
טיפוס במיקומי תוצאות החיפוש בגוגל
23/05/2016
רוצה לראות הכל
איך נעודד הרשמות לאתר ECOMMERCE

טיפ שבועי – איך נעודד הרשמות לאתר ECOMMERCE

מאת: אורלי שלף, UX Expert יוניברסל מקאן דיגיטל

אז מה תכלס? טריקים וטיפים:

שלום אורח

תאפשרו למשתמש לבצע רכישה באתר כאורח. אל תתנו את הרכישה בתהליך הרשמה.

חכו לסוף

היות ובכל זאת המטרה היא לעודד הרשמה, אנחנו יכולים להציף את היתרונות שביצירת חשבון/הרשמה לאתר אך עדיף לעשות זאת בסוף תהליך הרכישה (בעמוד התודה).

זכות הבחירה

תשאלו האם מעוניין שנשמור את פרטי כרטיס האשראי שלו לקניה הבאה.

פשוט פשוט

תפשטו את תהליך ההרשמה. תעודדו אותו לייצר רק סיסמא שתשלח אליו במייל/SMS.

שימו לב איך בלי בושה מכריחים את המשתמש לבצע הרשמה בעת הרכישה וגם שימו לב לאותיות הקטנות מעל הכפתור: הם פשוט מודיעים לך- אתה תהפוך להיות מנוי לדיוור שלנו ואם אתה לא מעוניין אז אתה הוא זה שצריך לפנות ולעדכן אותנו במייל.

בדוגמא זאת, מציינים בפני המשתמש שתהיה לו אפשרות ליצור חשבון לאחר שישלים את הרכישה. בהודעה נוספת מבססים אמון ומודיעים לו שבמייל שלו לא יעשה כל שימוש, למעט העברת מידע על ההזמנה.

וכאן מאפשרים למשתמש לבצע רכישה כאורח ובסוף התהליך מעניקים לו את האפשרות לייצר לעצמו סיסמא. מפרטים את היתרונות בביצוע הפעולה והכי חשוב מעניקים לו את אפשרות הבחירה.