גידול של 60% במכירות באתר תוך שנה
23/05/2016
טפסים או לא עושים
טפסים או לא עושים א’ – כיצד מעודדים משתמשים למסור מידע אישי
31/05/2016
רוצה לראות הכל

המטרה:איסוף לידים איכותיים של סוחרים מתחילים ומנוסים בשוק ההון לטובת פתיחת חשבון בפלטפורמת מסחר

האתגר

שוק תחרותי מאוד, פרסום דיגיטלי "מסורתי" (עמודי לידים רגילים) שאינו מביא תוצאות. קהל יעד מאוד מצומצם שקשה להניע אותו

הרעיון

הפצת תוכן רלוונטי לקהל היעד שלנו בחינם תמורת הפרטים של המשתמש
הפצת מגוון תכנים, לרבות מדריכים להנפקות והסברים על אפיקי ודרכי השקעה נכונה – באמצעות גוגל, פייסבוק, ובורסות מדיה

התוצאה

גידול של 400% בלידים ממהלכים קודמים, כמות לידים חודשית יציבה שנשמרת לאורך כמעט שנתיים