טיפוס במיקומי תוצאות החיפוש בגוגל
23/05/2016
הגדלת אחוזי המרה ואיסוף לידים איכותיים
23/05/2016
רוצה לראות הכל

המטרה:לשמור ולהגדיל את נתח השוק של קסטרו במכירות אונליין מול התחרות המתגברת

האתגר

יותר ויותר חברות אופנה מתחרות עוברות למכירות איקומרס (גולף, רנואר במקביל לתחרות משמעותית בחו"ל) ויוצאות במבצעים אטרקטיביים

הרעיון

לייצר מאגר נתונים מפולח מכמות המבקרים והקונים האדירה ולתעל אותו לעבודה דיגיטלית חכמה
על ידי יצירת מערך חכם ומתקדם של מדידה ואנליזה יצרנו קהלים לפי סגמנטים שונים של פילוח דמוגרפי, גיל, מגדר, גילאי ילדים, חברות במועדון, הרגלי גלישה. הפניה ברשת לאותם קהלים הייתה מפולחת ומבוססת על ביצועים של כל קהל

התוצאה

גידול של 60% במכירות באתר תוך שנה