העולם הדיגיטלי

אנחנו מאמינים בתכנון המדיה לכל אורכו של המשפך הצרכני ומצליחים להשיג תוצאות מדהימות ללקוחותינו בעקבות העבודה העקבית שלנו מתוך הצרכן וממסעו הצרכני.
tof
ToF

Top of the Funnel

ראשיתו של המשפך הצרכני, מטרתנו בעבודה עליו היא להשפיע בעיקר על awareness. הכלים ואמצעי המדיה בהם נשתמש יהיו בעיקר כלים ואמצעי מדיה שיכולים להשיג ריץ' גבוה בזמן קצר יחסית ולהשפיע על המודעות של המותג לאורך זמן.

mof
MoF

Middle of the Funnel

החלק האמצעי של המשפך, משפיע בעיקר על consideration & intent. מטרתנו העיקרית בעבודה עליו היא להעמיק את הקשר של הצרכן עם המותג. בשלב זה נשתמש בעיקר באמצעי תוכן חכמים וקידומם.

bof
BoF

Bottom of the Funnel

החלק התחתון של המשפך, זהו סופו של המסע הצרכני והשלב שבו הצרכן הכי בשל להמרה.

בכל קמפיין צריך להתייחס לכלל השלבים הללו על מנת לבצע את העבודה הטובה ביותר והנכונה ביותר למותג ולצרכן.

אם המשפך מהווה את המצפן והניווט שלנו בבחירת כלי מדיה, האקוסיסטם הדיגיטלי מרכז את כלל הנכסים הדיגיטליים של המותג, דרכן המותג מתקשר עם הצרכן. בנוסף, הוא כולל גם נכסים דיגיטליים שבהם המותג לא פעיל וייתכן שחסרים היום בתקשורת עם הצרכן. אנחנו מאמינים בעבודה הוליסטית עם האקוסיסטם ובהשלמת החוסרים הנכסיים הללו על מנת לקבל החלטות מושכלות יותר שמביאות לתוצאות עסקיות טובות יותר. כל האקוסיסטם הדיגיטלי מנוהל ומבוצע אצלנו בבית, כך שהיכולת שלנו לראות את התמונה הגדולה, להשפיע ולפעול בזמן היא נקודת החוזק העיקרית שלנו.

כחברה מובילה בתחום הפרסום הדיגיטלי בישראל אנחנו מאמינים בלימוד וחניכת האנשים שלנו בעצמנו ועל כן אנחנו מחפשים בעיקר אנשים חכמים ללא ניסיון קודם ומלמדים אותם את כל הביזנס בעצמנו.

digital assets
PROGRAMMATIC
SOCIAL
BI & DATA
DIGITAL
CREATIVE
DISPLAY
PERFORMANCE
TECHNOLOGY
SEO/SEM
UX/UI
VIDEO

כל הנכסים
הדיגיטליים שלך

למותג שלך
מגיע הכל!