נעים מאד אנחנו UM Digital

אנחנו מובילים את העולם הדיגיטלי בישראל החל מהקמת החברה ב2007 כחברה אחות לחברת המדיה הגדולה ביותר בישראל, Universal McCANN. ביחד, אנחנו חברת המדיה היחידה בישראל שמאפשרת ללקוחותינו תכנון, רכש ואסטרטגיית מדיה הוליסטי שמתייחסת לצרכנים ומאפשרת יצירת פרסום יעיל ואפקטיבי בעידן הדיגיטלי החדש.

אנחנו מלווים בגאווה את לקוחותינו אל העולם הדיגיטלי ומאפשרים להם לקבל את כלל השירותים הדיגיטליים אשר מכילים את כלל האקוסיסטם הדיגיטלי תחת צוות אחד ומנצח. בין לקוחותינו ניתן למנות חברות מובילות מהארץ והעולם: דומינוס פיצה, יוניליוור, אסם-נסטלה, אל-על, IDE, amdocs, תנובה, קימברלי-קלארק, IKEA, Yellow, yes, בנק לאומי ועוד.

החברה נמצאת בבעלות מלאה של תאגיד הפרסום האמריקני IPG.

אמיר וייס

מנכ''ל UM Digital


אמיר עם וותק של מעל 10 שנים בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי. בשנת 2001 הצטרף ליוניברסל מקאן. ב2004 יצא להפסקה של 3 שנים בהם התעסק בעיקר בחיי הלילה של תל אביב. בשנת 2007 חזר ליוניברסל מקאן על מנת להקים את חברת הדיגיטל, יוניברסל מקאן דיגיטל. מאז הוא מוביל את פעילות החברה.

אמיר בוגר תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.
"צריך הרבה יכולות, כדי לדעת לעשות הכול במקום אחד, ואני לא רואה חברה אחרת שיש לה את זה. הדיגיטל בנוי מהרבה יחידות קטנות שנוגעות בדברים ספציפיים. עד שמפנימים משהו, נכנס משהו חדש, וקשה לייצב את המערכת. זה משהו שמתפתח כל הזמן, וגם אנחנו כחברה התפתחנו ככה".

אופיר כהן

משנה למנכ''ל UM Digital


אופיר מחלוצי ענף הפרסום הדיגיטלי בישראל. ב- 1999 ייסד את חברת קומפיוקול, שהובילה את שוק השיווק מבוסס חיפוש, אשר נרכשה ע"י יוניברסל מקאן בשנת 2010.

בוגר תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון ומערכות מידע, המסלול האקדמי המכללה למנהל, נבחר לרשימת 50 המשפיעים באינטרנט הישראלי (2006), ולרשימת 40 מקצועני האינטרנט (2008) של מגזין The marker. דובר מבוקש בכנסים מקצועיים והשתלמויות בתעשייה בארץ ובחו"ל.

"אף יום לא דומה לקודמו, זה התחום הכי מעניין, מאתגר, מתקדם, משתנה. הראש כל הזמן עובד, לומד, נחשפים למגוון תחומי עיסוק, מקצועות, ענפים, שווקים – אף אחד לא יודע מה תהיה הפייסבוק הבאה, וזה לא אומר שלא צריכים לחפש אותה."

נעמי וולפנר

סמנכ''ל לקוחות UM Digital


נעמי בוגרת תואר ראשון בתקשורת וניהול במסלול האקדמי המכללה למנהל ובעלת תואר שני במנהל עסקים במרכז ללימודים אקדמיים. בעלת ניסיון של 20 שנה בשיווק ומכירות, ומעל 10 שנים במדיה הדיגיטלית. אמונה על גיבוש מהלכים ופתרונות שיווק מקצועיים במטרה לסייע ללקוחות החברה להשיג את יעדי השיווק שלהם. כמו כן, אמונה על פיתוח עסקי וניהול מסחרי מול לקוחות ושותפים ומלווה מקצועית וניהולית 4 צוותים מולטי-דיסציפלינאריים לשיווק באינטרנט. בעלת נסיון עשיר בהובלה מקצועית של לקוחות בארץ ובעולם בתחומי הקמעונאות, נדל"ן, רכב ופיננסיים.
"להוביל לקוח שלא מכיר דיגיטל, להבין את המדיה ולהגדיל את תקציב הפרסום שלו במדיה זו לאורך זמן, תוך שמירה על שביעות רצון ותוצאות עסקיות שמצדיקות את ההוצאה."

ליאור שבו

סמנכ''ל לקוחות UM Digital


ליאור חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית על כל תחומיה. ב- 8 שנים ביוניברסל דיגיטל עברה מגוון תפקידים, החל ממדיה פלנרית למנהלת צוות ולסמנכ"לית לקוחות. מאמינה כי דיגיטל כיום הוא הרבה יותר ממדיה וכי תפקידנו הוא להוביל, לסייע וללוות את לקוחותינו במסע הדיגיטלי בכל נקודות המגע עם הצרכנים שלהם ועל כל אפיקי המדיה הדיגיטלית. מובילה בחברה את תחום המדיה הפרוגרמטית, אנליזה ו- BI, במקביל לניהול צוותי לקוחות מולטי-דיסציפלינאריים. בוגרת תואר ראשון בכלכלה ובלימודי מזרח אסיה, האוניברסיטה העברית בירושלים.
"ממחקרים מעמיקים שערכנו אנחנו יודעים שהצרכן הישראלי מאוד אוהב לצרוך תוכן, אבל לא אוהב לייצר תוכן. העובדה הזו מובילה אותנו לעבודה מדויקת יותר במסר שלנו וברמת המעורבות שאנחנו מצפים מהצרכן שלנו. לכל אחד מאיתנו למעשה יש פרסונה דיגיטלית שהוא מתחזק עם אסטרטגיית תוכן משלו. בתור מפרסמים אנחנו צריכים להתאים את המסר שלנו לצרכן כך שיתאים לאסטרטגיית התוכן שלו עצמו"
אז מה היה לנו?

2016

2016

הקמת יחידת BI DATA

2015

2015

הקמת מחלקת CONTENT המשלבת SEO ותוכן

2014

2014

צוותי עבודה אינטגרטיביים וניהול לקוח הוליסטי

2013

2013

חיבור לכל בורסות הפרסום בעולם השקת מוצרים בלעדיים לקניית קהלים

2012

2012

רכישת סקינדו לקיחת מובילות בשוק הפרפורמנס הישראלי

2010

2010

רכישה והטמעת קומפיוקול בארגון זרוע השיווק במנועי חיפוש

2007

2007

הקמת UM Digital