X

  • שנהיה בקשר?
    כל שאלה או בקשה תתקבל בברכה

    שדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

הזירה המקצועית

חדשות וחידושים בשיווק דיגיטלי
התראות ישירות לתיבת המייל שלך
על כל מה שחדש בעולם הדיגיטל?
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
-
SEO AI – האימפקט של בינה מלאכותית על מנועי החיפוש
נתחיל מהסוף, האימפקט של AI על מנועי החיפוש הוא עצום, AI עתיד לשנות את הדרך בה אנחנו חושבים, עובדים ומחפשים תשובות ברחבי הרשת. 
לנה פרס לויטן
מה זה E.E.A.T ולמה הוא חשוב כל כך לאתר שלכם?
עפרי רז 06.09.2023
Modular less is actually more – תודה יוניברסל אנליטיקס, שלום GA4
אטי דניאל לוי 28.04.2022
מגדלים מנהלים מעולים
אופיר כהן ומאור חן 26.04.2022
כיצד אסטרטגיית התוכן שלכם תייצר לכם יותר טראפיק אורגני ב-2022?
רועי זמיר 05.01.2022
איך לשפר בכ – 20% את ​איכות הדאטה באמצעות CAPI?
30.12.2021
Always be Testing – איך עושים את זה נכון?
יולי דסיאטניקוב 23.12.2021
מה אכפת לי מטרנדים בעיצוב לדיגיטל לשנת 2022?
ערן ניר 15.12.2021
Connected TV כבר כאן – מוכנים?
רון מזרחי 14.12.2021
איך דאטה ו-ויזואליזציה אפשרו לנו להוזיל את העלויות בפייסבוק בכ-40%
נעם צ'רני 21.02.2021
שינויי הפרטיות בפייסבוק – בואו נתכונן
אופיר כהן CEO, McCann Digital
אירנה נאימן Head of Knowledge, McCann Digital
אלמוג האובן Former Head Of Social, McCann Digital 01.02.2021
מי הזיז את העוגייה שלי?
דניאל שביט Head Of Programmatic & DMP
אירנה נאימן Head Of Knowledge 01.12.2020
איך אפשר לחסוך 40% מההשקעה בפרסום בווידאו?
נעם צ'רני 15.10.2020
בסוף כולם מקבלים החלטות לפי דוח מקורות תנועה
ירון ראש 17.09.2020
מדידה בפרסום דיגיטלי
בעולמנו כל עסק או חברה יודעים שהפרסום בדיגיטל נחוץ ואין אפשרות להתקיים ולצמוח בלעדיו. אפשר למנות עד מחר את שלל היתרונות שעידן השיווק הדיגיטלי הביא אתו לעולמנו, החל מפרסום מדויק וכלה במידע ודאטה על ביצועים בזמן אמת. אבל בסופו של יום כל עסק צריך לעשות בדק בית עם עצמו ולשאול את השאלות הקשות - האם הוא משתמש כמו שצריך בנתונים בכדי להביא לקוחות חדשים? האם הוא יודע איפה להשקיע את הכסף שלו בצורה חכמה? האם הוא בכלל יודע מה עושים הגולשים אצלו באתר? ועוד הרבה שאלות שלרוב נשארות בגדר שאלות והתשובות האמיתיות מתקשות להגיע...
ליאור חרות 17.09.2020
עשרה מחקרים מעולים בנושא השפעת הקורונה על פרסום ושיווק דיגיטלי
כמו בכל שאר התחומים, וירוס קורנה השפיע משמעותית גם על עולם השיווק הדיגיטלי. למי שרוצה לדעת איך להתכונן ליום שאחרי, החלטנו לרכז חדשות ועדכונים ממקורות שונים שיתנו קצת תובנות
McCann Digital
עולים בבידוד – גוגל לעסקים מסתגל למצב החדש
גוגל מתאימה את השירותים שלה לעידן הקורונה ומנסה לעזור לעסקים הקטנים לצלוח את המשבר
לימור ברנהולץ
עדכוני אלגוריתם גוגל ב-2019 ומבט ל-2020 – מה למדנו?
שי בילינסקי 09.03.2020
עולים בחיפוש – עדכונים מעניינים בגוגל ל-23-29.2
לימור ברנהולץ 01.03.2020
עולים בחיפוש – תקציר עדכונים מעניינים בגוגל ל- 16-22.2
לימור ברנהולץ 23.02.2020
עולים בחיפוש – תקציר עדכונים מעניינים בגוגל ל-9.2 עד ה-15.2
לימור ברנהולץ 16.02.2020
עולים בחיפוש – תקציר עדכונים מעניינים בגוגל ל-2.2 עד ה-8.2
לימור ברנהולץ 09.02.2020
עולים בחיפוש – תקציר עדכונים מעניינים בגוגל ל-26.1 עד ה-1.2
לימור ברנהולץ 02.02.2020
עולים בחיפוש – תקציר עדכונים מעניינים בגוגל ל-19-25 בינואר
לימור ברנהולץ 28.01.2020
תודה שעדכנתם: האם הרגשתם את שינוי האלגוריתם של גוגל השבוע?
לימור ברנהולץ 15.01.2020
צומת מולר – לאן עולם ה-SEO פונה ב-2020?
ג'ון מולר, גורו ה-SEO מבית גוגל, ביקר בישראל וחלק איתנו את משנתו. אז מה צריך לדעת בשביל לשמור על המיקומים שלנו בתוצאות החיפוש?

מעיין זוהר 12.01.2020
נוער משווק לנוער
במקום לנסות לדבר אל בני נוער – תנו להם לדבר בשבילכם!
McCann Digital 15.12.2019
חוויית משתמש – it’s personal, not just business
עבורכם זה ביזנס, עבורם זה אישי. כל האפשרויות לשילוב בין השניים ויצירת חוויית משתמש אופטימאלית
אורלי שלף 24.10.2019
Israeli airline El Al tracks the impact of online ads on call centre sales
בעידן הרב ערוצי, בו מסע הלקוח הפך למסועף ורבוד מאי פעם, הצלחנו לשפר את החזר ההשקעה של אל על עבור פרסום ממומן ב – 135% על ידי שימוש ב – Store Sales Direct.
McCann Digital 24.10.2019
איך לצלוח מעבר לאתר חדש?
מעבר אתר הוא תהליך ארוך וממושך שמתחיל מאפיון האתר, עובר לעיצוב, מתקדם לפיתוח ובסוף בסוף - האתר עולה לאוויר. כתבה זו תעסוק במעבר לאתר בעל אפיון ועיצוב חדשים, שינוי כתובות URL ומבנה אתר חדש.
עפרי רז 09.09.2019
כך האגיס הגדילה פי 7 את כמות ההמרות באמצעות עבודת מדיה מבוססת דאטה
McCann Digital 21.08.2019
מהפכת החיפוש הקולי – העתיד כבר כאן
השימוש בחיפוש הקולי עולה משנה לשנה ולכן חשוב להכיר בהשפעה שלו על הדירוג בגוגל ועל הדרכים לביצוע אופטימיזציה לשיפור המיקומים. למידע נוסף היכנסו לכתבה המלאה באתר!
מעיין זוהר 18.08.2019
אחרי קנס בגובה 5 מיליארד דולר, פייסבוק מבטיחה לעשות יותר בשביל לשמור על המידע שלנו
כל מה שנדרש בשביל לשנות את עמדתה של פייסבוק זה קצת לחץ ציבורי – וקנס של כמה מיליארדים. בעקבות הפסיקה הפדרלית, החברה התחייבה להעלות את ההגנה על פרטיות המשתמשים, אך מוקדם לומר איך זה ישפיע על עולם הפרסום
יוליה מרום 06.08.2019
יום הולדת שמח לקובץ Robots.txt – בתור מתנה גוגל מחליטים לאכוף את הסטנדרט
גוגל מודיעים על סטנדרט רשמי ל-robots.txt. על כל מה שזה אומר, על השינויים הצפויים וההשלכות על האתר שלכם, וגם מה צריך לעשות כדי ליישר קו - בכתבה של לימור ברנהולץ
לימור ברנהולץ 02.07.2019
עיוורון באנרים ואיך Data Drive Creative משפר CTR
איך Data Driven Creative משפר את ביצועי הבאנרים
McCann Digital 19.12.2019
מה אנשי SEO רוצים מאנשי UX? המדריך המלא
מומחי SEO ומאפייני UX לכאורה אמורים להיות החברים הכי טובים, נכון?
שי בילינסקי 19.06.2019
האקזיט של חזי
הסיפור של חזי הוא גם הסיפור שלך
אורלי שלף 06.06.2019
עדכון הליבה של יוני 19 – מרענן ה-SEO הרשמי של קיץ 2019
התראת העדכון של גוגל
לימור ברנהולץ 04.06.2019
פרטיות? כך ישפיעו העדכונים הצפויים בכרום על המפרסמים
גוגל תכניס בקרוב מגבלות חדשות על השימוש ב-cookies. זה טוב לחובבי פרטיות, אבל מה זה יעשה למפרסמים? ולמה בכלל גוגל – שמתפרנסת מפרסום – מקשה על עצמה?
ערן שילה 15.05.2019
ועידת F8 – פייסבוק משנה את כללי המשחק
דייטינג, העברת תשלומים והסוף ללייקים באינסטגרם
יוליה מרום 01.05.2019
הסוף לרימרקטינג? איך עדכון הדפדפן פוגע בשיווק הדיגיטלי שלכם
אנשי השיווק של עולם הדיגיטל צריכים להסתגל למציאות שבה קשה יותר לזהות משתמשים באמצעות עוגיות בדפדפן. אז מה קורה פה ומה אפשר לעשות? הכל בכתבה הבאה
אורון מצרי 10.04.2019
עדכון האלגוריתם הגדול של מרץ 2019
חלקכם אולי שמע על זה, חלקכם אולי לא, והכי גרוע - חלק מכם בטוח גם נפגע מעדכון ליבת האלגוריתם האחרון של גוגל, שהתרחש ב-12.03 וקיבל לאחר כמה לבטים את השם הקליט "עדכון הליבה של מרץ 2019"
לימור ברנהולץ 27.03.2019
רעות כהן, סמנכ”לית לקוחות נבחרה לאחת מ-40 הצעירים המבטיחים של השנה
רעות שלנו חיה ונושמת דיגיטל כבר 8 שנים, גאים בך!
רעות כהן 09.12.2019
DESIGN FOR A STATE OF MIND
מרוב ביטויים ומושגים אמורפיים לא רואים את האלף-בית והפעם MOBILE FIRST - אורלי שלף, ראש תחום הUX שלנו מסבירה מה זה אומר? ולמה חשוב להבין מאיפה ולטובת מה אימצנו את המושג וכמובן כיצד נכון יותר להביאו לידי ביטוי.
אורלי שלף 02.12.2018
The User’s Journey in the New Connected World
GO MOBILE#7 | יותר פלטפורמות, יותר מכשירים, יותר קהלים, יותר דאטה, יותר טכנולוגיה. איך מנהלים מסע לקוח בעולם מחובר שהולך ומסתבך בכל יום?
אמיר וייס 25.11.2018
מחקר משתמשים – לעשות ניסויים בבני אדם
עיצוב מבוסס מחקר מאפשר לנו ליצור ממשקים דיגיטלים מדויקים עבור אנשים. במאמר הבא, אורלי שלף, מומחית ה-UX שלנו מספרת על איך ניתן לקבל פידבק בזמן אמת מקהל היעד שלכם, לחסוך זמן וכסף ולייצר ממשק מותאם לצרכים של המשתמשים.
אורלי שלף 04.10.2018
יוצרים מערכות יחסים בעלות ערך
האם אתם מקיימים מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם או מתייחסים אליהם כסטוצים דיגיטליים? קראו כאן על יצירת מערכות יחסים בעולם הדיגיטלי מפי אורלי, מומחית ה-UX שלנו
אורלי שלף 19.07.2018
לראשונה – גוגל אנליטיקס מזהה משתמשים שעוברים ממכשיר למכשיר
גוגל מוציאה בימים הקרובים לממשק האנליטיקס דוחות שיאפשרו לנו לזהות משתמשים, גם כשהם עוברים ממכשיר למכשיר
אורון מצרי 18.07.2018
מעבר מאתר נוכחי לאתר חדש – איך עשינו ל-AIG ביטוח מעבר אתר
סיפור ההצלחה של AIG עם יוניברסל מקאן דיגיטל הוא רק אחד מסיפורי ההצלחה. הצבת מטרה תוך התגברות על האתגר בסביבה תחרותית בשילוב רעיון מנצח הוא המפתח להצלחה
לימור ברנהולץ 18.07.2018
וידאו בפייסבוק – הטיפים לוידאו מנצח בעולם של מובייל
הצרכנים שלנו נמצאים יותר במובייל, יותר בפייסבוק ויותר בווידאו. איך אנחנו כמשווקים יכולים להתמודד עם המעבר הזה? קבלו את חוקי הזהב לפרסום וידאו במובייל
דינה פורטנוי 11.07.2018
מלכודת הפרפורמנס
ככל שהטכנולוגיה משתפרת, תקציבי השיווק עוברים לפלטפורמות דיגיטליות, והמותגים מתמקדים בלמדוד את הפעילויות השיווקיות שלהן לפי תוצאות. מדובר ביכולות מדהימות עם השפעה אדירה בטווח קצר, אבל מדוע זה כל כך מסוכן למותג שלכם בטווח הארוך?
מושון הייניש 01.07.2018
לורם איפסום גם לך
דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סחטיר בלובק. תצטנפל בלינדו למרקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט - לפתיעם ברשג - ולתיעם גדדיש.
אורלי שלף 18.06.2018
הנשים שקובעות את סדר היום, עם נעמי וולפנר, COO ב – UM Digital בנבחרת המשפיעות של אתר סלונה
אני דואגת שהעובדות שלי יפתחו קריירה מזהירה לצד זוגיות ומשפחה, בלי לשלם מחי
נעמי וולפנר 05.06.2018
10 Golden Rules for eCommerce Success
הצרכן הישראלי כבר מזמן לא מפחד מקניות אונליין.
אופיר כהן 29.05.2018
המא”ו של חוויית משתמש
אני כאן כדי לפרוט אחת ולתמיד את ה מה-איך-ולמה צריך כזה…?
אורלי שלף 22.05.2018
מה יהפוך את הקמפיין שלכם בגוגל לחכם יותר?
אם הייתם שואלים מנהלי דיגיטל או שיווק מה הן הבאזז-וורדס האקטואליות בעולם הפרסום הדיגיטלי,
התשובה הייתה כוללת ווריאציה כלשהי של Marketing Automation,Machine Learning ופרסום פרוגרמטי (RTB)
ליאור חרות 10.05.2018
נעמי וולפנר, COO ב- UM Digital בשיחה מרתקת ב – Earcatcher
נעמי וולפנר, סמנכ"לית בכירה בחברת המדיה דיגיטל הגדולה בארץ, בדיוק חזרה מסדנה של אנטוני רובינס בלונדון והגיעה לשיחה מלאת אנרגיות ועמוסה בתובנות.
נעמי וולפנר 26.04.2018
תוכנית SEO, יש דבר כזה
ביצוע מחקר מילים הוא הפעולה הראשונה שאנחנו עושים – בודקים מהם הנושאים והקטגוריות המרכזיות בתחום
עפרי רז 11.03.2018
האבולוציה של דפי הנחיתה
קבלו את החוקים שלנו ליצירת עמודי נחיתה ממירים
אורלי שלף 05.02.2017
עובדים בשיווק? אלו האתגרים בשוק הפרסום של 2018 שצריך להתכונן אליהם
פני המפרסמים עומדות אין ספור בחירות טקטיות ואסטרטגיות באילו ספקים לבחור ועל אילו טכנולוגיות להמר ■ מנכ"ל McCann Digital דיגיטל מנתח את השוק – ופורש את השיקולים שצריכים לעמוד בפני אנשי ונשות השיווק כאשר הם מחלקים את התקציב ל-2018
אמיר וייס 18.01.2018
AMP Is Coming to Town
לאחרונה, באופן די צפוי, הכריזו גוגל על הכנסת סימון על עמודי AMP לתוצאות החיפוש שלהם.
לימור ברנהולץ 30.10.2017
משהו לא עובד: התהום שבין אסטרטגיה ומדיה בעידן הדיגיטלי
ההבטחה הגדולה של הדיגיטל מאז ומעולם הייתה האפשרות למצוא את הקהל הנכון, בזמן הנכון, במקום הנכון ועם המסר הנכון, אבל משהו באוטופיה הזו לא ממש עובד
תומר ליננברג 22.10.2017
חדש בגוגל תג מנג’ר – מעקב אחרי גלילה ומעקב אחרי הופעת אלמנטים במסך
גוגל השיקה אתמול שני פיצ'רים חדשים, שמרחיבים באופן משמעותי את יכולות המדידה שלנו באתר. מה הם מודדים, למי זה טוב, ואיך מגדירים את זה בפועל?
ערן שילה 18.10.2017
SHOPPING SEASON 2017
הכינו את עצמכם לעונת השופינג הגדולה של השנה
אופיר כהן 17.10.2018
הקלות משמעותיות בתקנות נגישות אתרי אינטרנט – אתם כבר מוכנים?
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה (5.9.17) את הנוסח החדש של תקנות הנגישות לאתרים ושירותים באינטרנט, שגובשו על ידי נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים בסיוע איגוד האינטרנט הישראלי וארגונים נוספים.
איתי סגל 17.09.2017
תעשו לעצמכם טובה: 9 תוספים לכרום שיקלו עליכם את החיים
גזור ושמור. רשימת תוספים שייעלו לכם את העבודה השוטפת
אור פויר 06.09.2017
דגים קטנים, דגים גדולים והמדריך להישרדות באקווריום
איך המספרים שמאחורי הענקיות - גוגל, פייסבוק, אמאזון ומיקרוסופט – מנסחים את המציאות החדשה, ומה יש לנו כמפרסמים לעשות עם כל זה?
אופיר כהן 12.07.2017
Wave 9
כבר 9 שנים ש-WAVE, המחקר הגלובלי של UM, מייצר עבור השוק אינסוף תובנות ונתונים שמרימים לביצועים עסקיים טובים יותר.
אמיר וייס 11.07.2017
פרסום פרוגרמטי – כך תעשו את זה נכון
הבאזז-וורד החם בשוק המדיה הדיגיטלי הוא "פרוגרמטי".
ליאור שבו 05.12.2017
האגיס 6 בום – מהלך נאמנות פרוגרמטי ראשון מסוגו בעולם!
פרסום פרוגרמטי כבר מזמן הפך לחלק בלתי נפרד בתכנית המדיה של קימברלי-קלארק, היכנסו למאמר וצפו בסרטון מקרה הבוחן של קמפיין "האגיס 6 בום" ועל התוצאות המדהימות
ליאור שבו 23.02.2017
האם נתוני ה-Data Studio וה-Spreadsheet שלי מסומפלים?
האם אתם רואים נתונים אמיתיים ב-Google Data Studio ובSpreadsheet או נתונים מסומפלים המבוססים רק על חלק מהדאטה? קבלו את המדריך שלנו לזיהוי ועקיפת סימפול הדאטה
ערן שילה 14.12.2017
גוגל מאפשרת העברת נכסים בין חשבונות אנליטיקס
המיתוס שמזהיר כי פתיחת נכס דיגיטלי לנצח משוייך מאותו הרגע והלאה לאותו חשבון גוגל אנליטיקס. לאחרונה התבשרנו כי גוגל מאפשרת הזזת נכסים לחשבונות אחרים
אריאל רון 16.01.2017
פופאפים במובייל וגוגל – מה הבעיה?
אי שם באוגוסט 2016, גוגל הודיעו רשמית בבלוג הרשמי שלהם שהיעד הבא שלהם הוא להילחם בתופעת הפופאפים במובייל
שי בילינסקי 05.01.2017
דוד וגוליית – גירסת הפרסום הדיגיטלי
למרות הציפייה כי עולם הפרסום הדיגיטלי יהנה מתחרות חזקה, בפועל פייסבוק וגוגל ביחד חולשות על כ-80% משוק הפרסום הדיגיטלי האמריקאי
אמיר וייס 03.01.2017
ליאור שבו שלנו נבחרה לאחת מ40 הצעירים המבטיחים של השנה
אותנו זה לא מפתיע, כי אנחנו מכירים אותה ויודעים שליאור תותחית על! גאים בך.
ליאור שבו 20.12.2016
פרסום דיגיטלי – מה שהיה לא יהיה
כנס הפרסום הדיגיטלי DMEXCO שהסתיים זה עתה בקלן המשיך לשבור את המחיצות שבין מפרסמים לצרכנים,
בין חברות פרסום לטכנולוגיה ואפילו בין דיגיטל לטלוויזיה. מה נוכל ללמוד על כל זה בתעשייה הקטנה שלנו?
אופיר כהן 22.09.2016
חוק הנגשת אתרי אינטרנט נדחה? למה כדאי ליישם כבר עכשיו
לנו זה נראה כאילו האינטרנט זמין לכולם, אבל לא כך הדבר עבור אנשים שנמצאים ממש לידנו, בעלי מוגבלות. זו סיבה אחת מיני רבות מדוע רצוי לישם את החוק כבר עכשיו.
איתי סגל 21.09.2016
6 טיפים לאתרי E-Commerce שרוצים להיות בעמוד הראשון בגוגל
כל מה שצריך לדעת כדי להגיע למקום ראשון
שי בילינסקי 21.09.2016
יש לכם אפליקציה חדשה? עכשיו תלמדו איך לדאוג שיורידו אותה
לפניכם צעדים קריטיים לקידום אפליקציות
בר קילנר 20.09.2016
תוכנית ההיפרדות של Google AdWords
המבנה החדש של גוגל AdWords מאפשר לפלח את הפרסום, ליצור אופטימיזציה ולהחליט על פלטפורמה - אך לא הכרחי לכולם. היכנסו וקראו על יתרונות וחסרונות תוכנית ההיפרדות
שביט קמלגרן 12.09.2016
גוגל מבצעים עדכון נוסף ועולם החיפוש כמרקחה
בעלי אתרים ולא שמעתם על עדכון אלגוריתם החיפוש שתאגיד הענק גוגל ביצעו? רוצים לדעת איך לא להפגע בעדכון הבא?
לימור ברנהולץ 05.09.2016
מיקרו קופי – אילו האתר שלך יכל לדבר
על מיקרו קופי שמעתם? בעלי אתרים ורוצים ליצור בידול וייחודיות לאתרכם?
אורלי שלף 30.08.2016
הוועידה ה-6 למנהלי שיווק דיגיטלי, פאנל מרתק מ- Big Data ל- Small Data
בהנחיית יעל קנדר, מנהלת Data&CRM בקימברלי קלארק
אופיר כהן 01.07.2016
טפסים או לא עושים א’ – כיצד מעודדים משתמשים למסור מידע אישי
האתגר - הסרת חסמים למסירת מידע אישי והשלמת מילוי הטופס
היו שקופים! פשוט תסבירו למה אתם רוצים את המידע שאתם מבקשים
אורלי שלף 31.05.2016
הגדלת אחוזי המרה ואיסוף לידים איכותיים
איסוף לידים איכותיים של סוחרים מתחילים ומנוסים בשוק ההון לטובת פתיחת חשבון בפלטפורמת מסחר
אופיר כהן 23.05.2016
גידול של 60% במכירות באתר תוך שנה
סיפור ההצלחה של קסטרו עם יוניברסל מקאן דיגיטל הוא רק אחד מסיפורי ההצלחה. הצבת מטרה תוך התגברות על האתגר בסביבה תחרותית בשילוב רעיון מנצח הוא המפתח להצלחה
אופיר כהן 23.05.2016
איך נעודד הרשמות לאתר ECOMMERCE
בעל אתר ECOMMERCE ולא יודע כיצד לעודד את המשתמשים להרשם לאתר? פשטו את תהליך ההרשמה בשילוב טריקים וטיפים נוספים יאפשרו למשתמש להרגיש בנוח. היכנסו למידע נוסף
אורלי שלף 31.03.2016
רספונסיבי, אדפטיבי, ושאר מילות קוד…
אדפטיבי ורספונסיבי נשמע לכם אותו הדבר? הכנסו ליוניברסל מקאן דיגיטל וקראו על השוני בחווית המשתמש, התאמת הממשק המתאים תחת מגבלות זמן, משאבים ועוד.
אורלי שלף 03.03.2016
תפריטי ניווט ראשיים באתרי אינטרנט
תפריט הניווט הוא מפת הדרכים למשתמש בכל אתר וממשק. בכך שתקלו על המשתמש להתמצא ולמצוא את מבוקשו, בראש ובראשונה תשיגו את מה שדרוש לכם ממנו
אורלי שלף 24.02.2016
מי הזיז את המודעות הממומנות שלי?!
גוגל שוב הזיזה את הגבינה של המפרסמים. מה הפעם?
אופיר כהן 23.02.2016
השלב הבא בפייסבוק
האם פייסבוק עלה בטווח הגילאים שלו? האם הצעירים באמת עוזבים? האם המבוגרים באמת מתחברים? מה השתנה?
אופיר כהן 15.11.2015
מודעות ממומנות בג’ימייל
מודעות ממומנות דמויות דוא"ל המאפשרות לנו ליצור מפגש נוסף עם קהל היעד שלנו בזמן קריאת המיילים
אופיר כהן 12.10.2015
כלים לגיבוש אסטרטגיה מנצחת
שיווק דיגיטלי רב-ערוצי
אופיר כהן 26.09.2015
מודל התשלום החדש של פייסבוק
פייסבוק החליטו לשנות את מודל ה-CPC ולהתרכז בלייקים שתואמים את מטרת הקמפיין
אופיר כהן 17.09.2015
חמשת הדברים שאסור לפספס כשמפרסמים במובייל
אופן צריכת התוכן שלנו הולך בכיוון אחד בלבד!
אופיר כהן 15.09.2015
שיווק דיגיטלי בתחום הנדל”ן
סיפורו של מותג נדל"ן ברשת
אופיר כהן 08.09.2015
מפתחות לקמפיין נדל”ן דיגיטלי אפקטיבי
ההחלטה על רכישת דירה מושפעת מגורמים רבים
אופיר כהן 28.08.2015
עסקים קטנים, כסף גדול: שיווק באינטרנט
תנו לאינטרנט לעבוד בשבילכם
אופיר כהן 26.08.2015
שיווק דיגיטלי רב ערוצי – עושים סדר
שיווק דיגיטלי מתאפשר במספר ערוצים במקביל כמו גוגל, פייסבוק, שימוש במובייל ווידאו
אופיר כהן 26.08.2015
שיווק דיגיטלי רב – ערוצי בתחום הלימודים
שיווק בדיגיטל קיים בערוצים רבים ויחד איתו קיימים כלים לגיבוש אסטרטגיה מנצחת.
אופיר כהן 26.08.2015
Digital: The End of the Beginning
אם פספסתם את אופיר כהן, מדבר על כל זה בכנס DiG-It, מוזמנים לצפות בהרצאה המלאה:
אופיר כהן 10.08.2015
תגידו שלום לפלאש
ככה זה כשגוגל מחליטה לעשות שינוי...
אורלי שלף 04.05.2015
עדכון פינגווין
עדכון פינגווין 2013 הינו הראשון בסדרת העדכונים שגוגל מבצעת זה מספר שנים.
אופיר כהן 05.04.2013
+
Modular less is actually more – תודה יוניברסל אנליטיקס, שלום GA4
אטי דניאל לוי 28.04.2022
איך לשפר בכ – 20% את ​איכות הדאטה באמצעות CAPI?
30.12.2021
איך דאטה ו-ויזואליזציה אפשרו לנו להוזיל את העלויות בפייסבוק בכ-40%
נעם צ'רני 21.02.2021
בסוף כולם מקבלים החלטות לפי דוח מקורות תנועה
ירון ראש 17.09.2020
מדידה בפרסום דיגיטלי
בעולמנו כל עסק או חברה יודעים שהפרסום בדיגיטל נחוץ ואין אפשרות להתקיים ולצמוח בלעדיו. אפשר למנות עד מחר את שלל היתרונות שעידן השיווק הדיגיטלי הביא אתו לעולמנו, החל מפרסום מדויק וכלה במידע ודאטה על ביצועים בזמן אמת. אבל בסופו של יום כל עסק צריך לעשות בדק בית עם עצמו ולשאול את השאלות הקשות - האם הוא משתמש כמו שצריך בנתונים בכדי להביא לקוחות חדשים? האם הוא יודע איפה להשקיע את הכסף שלו בצורה חכמה? האם הוא בכלל יודע מה עושים הגולשים אצלו באתר? ועוד הרבה שאלות שלרוב נשארות בגדר שאלות והתשובות האמיתיות מתקשות להגיע...
ליאור חרות 17.09.2020
פרטיות? כך ישפיעו העדכונים הצפויים בכרום על המפרסמים
גוגל תכניס בקרוב מגבלות חדשות על השימוש ב-cookies. זה טוב לחובבי פרטיות, אבל מה זה יעשה למפרסמים? ולמה בכלל גוגל – שמתפרנסת מפרסום – מקשה על עצמה?
ערן שילה 15.05.2019
הסוף לרימרקטינג? איך עדכון הדפדפן פוגע בשיווק הדיגיטלי שלכם
אנשי השיווק של עולם הדיגיטל צריכים להסתגל למציאות שבה קשה יותר לזהות משתמשים באמצעות עוגיות בדפדפן. אז מה קורה פה ומה אפשר לעשות? הכל בכתבה הבאה
אורון מצרי 10.04.2019
לראשונה – גוגל אנליטיקס מזהה משתמשים שעוברים ממכשיר למכשיר
גוגל מוציאה בימים הקרובים לממשק האנליטיקס דוחות שיאפשרו לנו לזהות משתמשים, גם כשהם עוברים ממכשיר למכשיר
אורון מצרי 18.07.2018
+
נוער משווק לנוער
במקום לנסות לדבר אל בני נוער – תנו להם לדבר בשבילכם!
McCann Digital 15.12.2019
Israeli airline El Al tracks the impact of online ads on call centre sales
בעידן הרב ערוצי, בו מסע הלקוח הפך למסועף ורבוד מאי פעם, הצלחנו לשפר את החזר ההשקעה של אל על עבור פרסום ממומן ב – 135% על ידי שימוש ב – Store Sales Direct.
McCann Digital 24.10.2019
כך האגיס הגדילה פי 7 את כמות ההמרות באמצעות עבודת מדיה מבוססת דאטה
McCann Digital 21.08.2019
עיוורון באנרים ואיך Data Drive Creative משפר CTR
איך Data Driven Creative משפר את ביצועי הבאנרים
McCann Digital 19.12.2019
מעבר מאתר נוכחי לאתר חדש – איך עשינו ל-AIG ביטוח מעבר אתר
סיפור ההצלחה של AIG עם יוניברסל מקאן דיגיטל הוא רק אחד מסיפורי ההצלחה. הצבת מטרה תוך התגברות על האתגר בסביבה תחרותית בשילוב רעיון מנצח הוא המפתח להצלחה
לימור ברנהולץ 18.07.2018
האגיס 6 בום – מהלך נאמנות פרוגרמטי ראשון מסוגו בעולם!
פרסום פרוגרמטי כבר מזמן הפך לחלק בלתי נפרד בתכנית המדיה של קימברלי-קלארק, היכנסו למאמר וצפו בסרטון מקרה הבוחן של קמפיין "האגיס 6 בום" ועל התוצאות המדהימות
ליאור שבו 23.02.2017
הגדלת אחוזי המרה ואיסוף לידים איכותיים
איסוף לידים איכותיים של סוחרים מתחילים ומנוסים בשוק ההון לטובת פתיחת חשבון בפלטפורמת מסחר
אופיר כהן 23.05.2016
גידול של 60% במכירות באתר תוך שנה
סיפור ההצלחה של קסטרו עם יוניברסל מקאן דיגיטל הוא רק אחד מסיפורי ההצלחה. הצבת מטרה תוך התגברות על האתגר בסביבה תחרותית בשילוב רעיון מנצח הוא המפתח להצלחה
אופיר כהן 23.05.2016
+
+
מגדלים מנהלים מעולים
אופיר כהן ומאור חן 26.04.2022
Always be Testing – איך עושים את זה נכון?
יולי דסיאטניקוב 23.12.2021
איך אפשר לחסוך 40% מההשקעה בפרסום בווידאו?
נעם צ'רני 15.10.2020
עשרה מחקרים מעולים בנושא השפעת הקורונה על פרסום ושיווק דיגיטלי
כמו בכל שאר התחומים, וירוס קורנה השפיע משמעותית גם על עולם השיווק הדיגיטלי. למי שרוצה לדעת איך להתכונן ליום שאחרי, החלטנו לרכז חדשות ועדכונים ממקורות שונים שיתנו קצת תובנות
McCann Digital
פרטיות? כך ישפיעו העדכונים הצפויים בכרום על המפרסמים
גוגל תכניס בקרוב מגבלות חדשות על השימוש ב-cookies. זה טוב לחובבי פרטיות, אבל מה זה יעשה למפרסמים? ולמה בכלל גוגל – שמתפרנסת מפרסום – מקשה על עצמה?
ערן שילה 15.05.2019
ועידת F8 – פייסבוק משנה את כללי המשחק
דייטינג, העברת תשלומים והסוף ללייקים באינסטגרם
יוליה מרום 01.05.2019
הסוף לרימרקטינג? איך עדכון הדפדפן פוגע בשיווק הדיגיטלי שלכם
אנשי השיווק של עולם הדיגיטל צריכים להסתגל למציאות שבה קשה יותר לזהות משתמשים באמצעות עוגיות בדפדפן. אז מה קורה פה ומה אפשר לעשות? הכל בכתבה הבאה
אורון מצרי 10.04.2019
רעות כהן, סמנכ”לית לקוחות נבחרה לאחת מ-40 הצעירים המבטיחים של השנה
רעות שלנו חיה ונושמת דיגיטל כבר 8 שנים, גאים בך!
רעות כהן 09.12.2019
+
+
שינויי הפרטיות בפייסבוק – בואו נתכונן
אופיר כהן CEO, McCann Digital
אירנה נאימן Head of Knowledge, McCann Digital
אלמוג האובן Former Head Of Social, McCann Digital 01.02.2021
מי הזיז את העוגייה שלי?
דניאל שביט Head Of Programmatic & DMP
אירנה נאימן Head Of Knowledge 01.12.2020
אחרי קנס בגובה 5 מיליארד דולר, פייסבוק מבטיחה לעשות יותר בשביל לשמור על המידע שלנו
כל מה שנדרש בשביל לשנות את עמדתה של פייסבוק זה קצת לחץ ציבורי – וקנס של כמה מיליארדים. בעקבות הפסיקה הפדרלית, החברה התחייבה להעלות את ההגנה על פרטיות המשתמשים, אך מוקדם לומר איך זה ישפיע על עולם הפרסום
יוליה מרום 06.08.2019
וידאו בפייסבוק – הטיפים לוידאו מנצח בעולם של מובייל
הצרכנים שלנו נמצאים יותר במובייל, יותר בפייסבוק ויותר בווידאו. איך אנחנו כמשווקים יכולים להתמודד עם המעבר הזה? קבלו את חוקי הזהב לפרסום וידאו במובייל
דינה פורטנוי 11.07.2018
מלכודת הפרפורמנס
ככל שהטכנולוגיה משתפרת, תקציבי השיווק עוברים לפלטפורמות דיגיטליות, והמותגים מתמקדים בלמדוד את הפעילויות השיווקיות שלהן לפי תוצאות. מדובר ביכולות מדהימות עם השפעה אדירה בטווח קצר, אבל מדוע זה כל כך מסוכן למותג שלכם בטווח הארוך?
מושון הייניש 01.07.2018
מה יהפוך את הקמפיין שלכם בגוגל לחכם יותר?
אם הייתם שואלים מנהלי דיגיטל או שיווק מה הן הבאזז-וורדס האקטואליות בעולם הפרסום הדיגיטלי,
התשובה הייתה כוללת ווריאציה כלשהי של Marketing Automation,Machine Learning ופרסום פרוגרמטי (RTB)
ליאור חרות 10.05.2018
תוכנית ההיפרדות של Google AdWords
המבנה החדש של גוגל AdWords מאפשר לפלח את הפרסום, ליצור אופטימיזציה ולהחליט על פלטפורמה - אך לא הכרחי לכולם. היכנסו וקראו על יתרונות וחסרונות תוכנית ההיפרדות
שביט קמלגרן 12.09.2016
מי הזיז את המודעות הממומנות שלי?!
גוגל שוב הזיזה את הגבינה של המפרסמים. מה הפעם?
אופיר כהן 23.02.2016
+
+
+
+
חוויית משתמש – it’s personal, not just business
עבורכם זה ביזנס, עבורם זה אישי. כל האפשרויות לשילוב בין השניים ויצירת חוויית משתמש אופטימאלית
אורלי שלף 24.10.2019
האקזיט של חזי
הסיפור של חזי הוא גם הסיפור שלך
אורלי שלף 06.06.2019
DESIGN FOR A STATE OF MIND
מרוב ביטויים ומושגים אמורפיים לא רואים את האלף-בית והפעם MOBILE FIRST - אורלי שלף, ראש תחום הUX שלנו מסבירה מה זה אומר? ולמה חשוב להבין מאיפה ולטובת מה אימצנו את המושג וכמובן כיצד נכון יותר להביאו לידי ביטוי.
אורלי שלף 02.12.2018
מחקר משתמשים – לעשות ניסויים בבני אדם
עיצוב מבוסס מחקר מאפשר לנו ליצור ממשקים דיגיטלים מדויקים עבור אנשים. במאמר הבא, אורלי שלף, מומחית ה-UX שלנו מספרת על איך ניתן לקבל פידבק בזמן אמת מקהל היעד שלכם, לחסוך זמן וכסף ולייצר ממשק מותאם לצרכים של המשתמשים.
אורלי שלף 04.10.2018
יוצרים מערכות יחסים בעלות ערך
האם אתם מקיימים מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם או מתייחסים אליהם כסטוצים דיגיטליים? קראו כאן על יצירת מערכות יחסים בעולם הדיגיטלי מפי אורלי, מומחית ה-UX שלנו
אורלי שלף 19.07.2018
לורם איפסום גם לך
דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סחטיר בלובק. תצטנפל בלינדו למרקל אס לכימפו, דול, צוט ומעיוט - לפתיעם ברשג - ולתיעם גדדיש.
אורלי שלף 18.06.2018
המא”ו של חוויית משתמש
אני כאן כדי לפרוט אחת ולתמיד את ה מה-איך-ולמה צריך כזה…?
אורלי שלף 22.05.2018
האבולוציה של דפי הנחיתה
קבלו את החוקים שלנו ליצירת עמודי נחיתה ממירים
אורלי שלף 05.02.2017
ישך עוד...